Koffers pakken! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Koffers pakken! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Koffers pakken!

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

10 April 2019 | Nederland, Raalte

Wij hebben er lang naar uitgekeken maar zijn dan toch nu de koffers aan het pakken voor onze rondreis naar Thailand. Morgen worden wij door Ilse naar het treinstation van Raalte gebracht. Een overstap in Zwolle en dan rechtstreeks naar Schiphol. Als alles volgens planning gaat vertrekken wij om 21.40 met EVA Air BR076 om 12-04 om 13.40 te landen in Bangkok. In Nederland is het dan nog maar 08.40 uur. Wij verblijven drie nachten in Bangkok. Als je bij Kras zoekt op Thailand compleet kun je onze reis alvast bekijken. Wij willen er nog niet aan denken maar de terugreis gaat in twee etappes, van Koh Samui naar Bangkok: 02-05: PG102 van 8.00 tot 9.15. Daarna van Bangkok naar Amsterdam, BR075, van 12.00 tot 19.35. Ook dan zullen wij de trein terug naar Raalte pakken.
Tot die tijd hopen wij heel veel mooie dingen te hebben gezien en meegemaakt te hebben waar wij jullie waar mogelijk via deze weg van op de hoogte zullen houden.

• 10 April 2019 - 10:11

Dick En Lies De Waard:

Wat gaaf dat jullie ons deelgenoot maken van jullie rondreis door Thailand. Vele stukken van dat land hebben wij ook al bezocht. Kijken dus erg uit naar jullie verslagen.
    Wensen jullie een hele goede en voorspoedige reis en een prachtig mooi verblijf in Thailand. Liefs van ons 2tjes

• 10 April 2019 - 11:49

Lyda:

Wat een fijn vooruitzicht. Succes met koffers inpakken. Wij zullen jullie blijven volgen. Heel veel plezier en geniet van alle mooie dingen

• 10 April 2019 - 16:05

Mama(oma):

Fijn dat we mee kunnen genieten ! Goede reis en wens jullie van harte een hele fijne tijd. Liefs van mij

• 11 April 2019 - 13:12

Betty :

Heel fijne vakantie

• 11 April 2019 - 16:55

Geert :

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie!