Verder door naar het zuiden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Verder door naar het zuiden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Verder door naar het zuiden

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

23 April 2019 | Thailand, Bangkok

We verblijven 3 nachten in Chiang Mai. Een grote stad waar men soms wel een beetje engels kunnen. De eerste dag bezoeken wij de Wat Prahat Doi Suthep, deze ligt hoog in de bergen en dan nog driehonderd treden naar boven. Prachtige tempel en mooi uitzicht. Een stukje naarbeneden met een Hello Kitty karretje, altijd spannend. Bij terugkomst maar even wat was afgegeven, morgen weer ophalen. Tweede dag fietstocht, goede fietsen, je ziet weer eens wat anders. Laatste stuk was wel erg warm! Was ophalen en het zwembad maar weer in totdat een regenbui een eind maakt aan de pret.Bij zootzoot heerlijk thais gegeten en gedronken ze konden geen engels maar hebben wel gekregen wat we graag wilde eten.zaterdagmorgen op de fiets door chiang mai onderweg koffie gedronken en langs kleine weggetjes gefiets onderweg nog een temper bezocht met wassebeelden van monniken, na de lucht een rijsveld van dicht bij gezien, en s'middags een duikgenomen in het zwembad, s'avonds een rijsttafel opgepeuzeld en vroeg het bed in morgen 1ste paasdag een reisdag naar phitsanolok 380 km