De eerste dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

13 April 2019 | Thailand, Bangkok

Ilse was keuŕig op tijd, nog een kop koffie en thee. Op naar het stationvan Raalte. Twee stations verder in Zwolle overstappen op de intercity. Lekker vroeg op schiphol. Even langs de bank voor Thaise Bath. Daarna bij de incheckbalie gaan staan. Tweede in de rij en al snel contact met groepsgenoten. Inchecken en douane gaam lekker snel. Zo kunnen wij lang genieten van de kras viplounge. Half uur vertraging was al bekend. Half uur ( taxiën!) En dan de lucht in. Boven Budapest nog een diner. Keus uit kip of rund. Daarna ging de lamp uit en hebben wij redelijk de ogen dicht kunnen doen. Ontbijt was prima, de hele verzorging trouwens. En dan mag je in Bangkok het vliegtuig uit. Een warme deken viel over ons neer.
Een mooie nette kamer in ons hotel Tongtara riverside, wij ztten aan de andere kant dus weinig river view, samen met de groep gegeten en klikt al aardig met de 1 heb je meer als met de ander. Nog even een afzakkertje op de kamer heerlijk optijd naar bed 23uur,nl tijd 18uur, midden in de nacht kwamen 2 vrienden thuis die elkaar kwijt waren geraakt onderweg dit moest op de kamer worden uitgesprken met enige vernielingen recht gezet worden.

Vandaag zaterdag 13 april
vamorgen om 7.15 liep de wekker af, gestart met een lekker ontbijt .om 8.30 stond de bus klaar om naar het paleis re gaan van koning gummibal of zoiets, hij is vorig jaar overleden. Na dit bezoek wat best veel indrukken geeft.daarna na het restaurant waar een thaise lunch klaar stond,zelf toevoegen zout,zoet,zuur en pittig, hierna met de boot de rivier op en door de klongs gevaren met bloeddorstige varaanen op de loer. Hier is het vandaag en morgen thais nieuwjaar sawa di bi my, en dan word je opstraat not gegooid of gespoten en vooral een groep toeristen pak je met zijn allen.p de kamer gauw de zwemkledng aangetrokken en een heerlijk duikgenomen.nu op de kamer met een biertje de rest van de groep ging naar het centrum om verder nieuwjaar tevierrn. Wij gaan zo lekker met zijn 2tjes oppad de weg kennen wij toch al in bangkok, morgen een rustdag.en maandag gaat het reis programma verder, groetjes en liefs uit een warm Bangkok 37gr
Stond er

• 13 April 2019 - 09:41

Dick En Lies:

Lief 2-tal. Dank voor jullie dagboek. Voor ons heel herkenbaar allemaal. Lezen nog niets over de paar bromfietsen die in Bangkok rijden soms met 6 personen of hoog opgestapelde dozen. Zijn of gaan jullie nog naar de chinese wijk met zijn beroemde markt? Wij weten in ieder geval dat jullie heerlijk releaxed genieten van dat prachtige land. Liefs van ons 2tjes

• 13 April 2019 - 12:14

Tonny:

hallo Frank en Erica

wens jullie een hele fijne tijd met elkaar in tailand

geniet ervan.

groetjes tonny.

• 14 April 2019 - 19:57

Bennie En Wilma:

Lieve broer en schoonzus. Geniet maar lekker met zijn tweetjes. Lekker dat er ook ruimte is voor jullie eigen tripjes. Heerlijk die temperatuur wen je volgens mij heel snel aan. Gefeliciteerd met jullie zwager. ❤️❤️

• 15 April 2019 - 03:58

Lyda:

geniet van de indrukken en de heerlijke warmte