Het einde is in zicht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

01 Mei 2019 | Thailand, Bangkok

De excursie in het national park was fantastisch. Prachtig uitzicht vanaf de boot en lekker eten en zwemmen in het meer. Zelfs apen gezien. De volgende dag een busrit naar de veerboot en met kleine busjes naar het laatste hotel. Mooie locatie, goede kamer en prima ontbijt. Lekker zwembad en de zee natuurlijk. Die is in de middag echter zo warm dat je eigenlijk een heet bad in stapt. Op dinsdag zijn we nog met 11 personen van de groep op snorkel excursie geweest naar andere eilanden. Mooie trip! Verder hebben wij vooral gerelaxed en een beetje bijgekleurd. Inmiddels zijn de koffers weer zo goed als gepakt. Wij staan om 1.00 nederlandse tijd op om aan de terugreis te beginnen. Het was een mooie, fantasische en leuke tijd maar ook weer fijn om naar jullie in ons kleine kikkerlandje te gaan. Hopen om 19.30 te landen op schiphol. Zien jullie gauw! En dan hebben wij een heleboel mooie foto's om te laten zien. Liefs van Frank en Erica.

• 01 Mei 2019 - 09:18

Manon:

Ik heb al veel foto's mogen zien en het zag er uit als een schitterende reis. Maar aan al het moois komt een einde dus ook aan deze rondreis. Geniet nog maar even daar van warme te temperaturen want ze voorspellen hier dit weekend geen 30 tot 40 graden. Alvast een goede terugreis gewenst en ik zie jullie gauw weer.

Liefs Manon

• 01 Mei 2019 - 11:29

Lyda:

Goede reis. Een koffer vol verhalen. We hopen gauw alles te horen en te zien.

groeten

• 01 Mei 2019 - 12:12

Mama(oma):

Bedankt voor jullie mooie verhalen over een prachtige reis. Zo konden wij ook mee genieten ! Goede terug reis en hopen jullie spoedig weer te zien
    Veel liefs xxxx

• 01 Mei 2019 - 12:27

Tonny:

wat een mooi land veel te beleven,mooie verhalen bedankt
    en geniet nog even van de warmte goede reis terug,
    tot gauw groetjes.

• 01 Mei 2019 - 14:11

Dick En Lies:

Lief 2-tal. Dank dat jullie ons deelgenoot lieten zijn van jullie prachtige reis. Grotendeels hebben wij deze zelf ook al eens mee gemaakt dus het was dubbel genieten omdat wij wisten wat jullie werkelijk allemaal beleefd hebben.

Ook heel fijn en bijzonder dat wij elkaar gisteren via whats app live hebben gesproken inclusief beeld met jullie bruin verbrande lichamen. Waarschijnlijk is de overgang naar het Hollandse weer erg groot aangezien jullie dit weekend in Raalte sneeuw moeten ruimen. In Thailand verdwijnt dat als sneeuw voor de zon.

Wij verheugen ons nu al op een dia-avondje met alle daarbij behorende verhalen. Net zoals de longnecks kijken wij hier reikhalzend naar uit.

Liefs van ons 2tjes op dit moment op vliegveld van Lissabon.

• 01 Mei 2019 - 16:46

Bennie En Wilma:

Een hele goede en rustige reis. Geniet heerlijk na van alle mooie indrukken en wij verheugen ons op de prachtige foto's en verhalen. Dick en Lies zijn ondertussen alweer opweg naar Canada, de hele andere kant op. ❤️