Bijzondere dag - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Bijzondere dag - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Bijzondere dag

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

04 Mei 2017 | Indonesië, Bandung

Half 8 worden we gewekt, om 8 uur zitten we aan het ontbijt. Om negen uur vertrekken wij voor een kleine stadswandeling met o.a. uitleg en museum over de Afrika-Azië conventie. Eenheid door verscheidenheid is de kracht van Indonesië is ons vandaag geleerd. Het is warm maar goed te doen. Na de koffie lopen wij naar de bus die ons brengt naar het Nederlands ereveld. Of als het zo moest zijn vandaag op 4 mei hier de graven te zien.na dit bezoek een goed verzorgde lunch gehad. Toen we buiten kwamn alweer een goede onweersbui zoals wij nu elke dag hier mee maken.op naar Synopsis muziek en dansshowop bamboe instrumenten verzorgd door kinderen prachtig om te zien en mee te doen. Nu op de kamer douchen en de koffers pakken die gaan om 20.00 uur mee met de bus. We worden morgen om 5uur gewekt om 7.00 vetrekt de trein met ons naar yogyakarta waar wij om 15.15 aan komen dus een vroeg begin en een treinreis van 8 uur voor de boeg maar alles is moeite waard.

• 04 Mei 2017 - 13:44

Ellen En Harry:

Vorig jaar augustus stuurde Erik filmpje van dezelfde treinreis: deze teruggekeken zojuist.
    Jullie gaan weer een bijzondere dag tegemoet! Slaaplekker voor straks! Liefs!

• 04 Mei 2017 - 16:57

Papa/mama:

Wat indrukwekkend om juist vandaag op deze plek te mogen zijn.Veel liefs

• 04 Mei 2017 - 22:19

Dick En Lies:

Geweldige belevenis. Ook wij waren op dit ereveld. Het bamboe muziekinstrument heb je gehoord op het Anklung schooltje. Ontroerend mooi om die kinderen zo bezig te zien. Vergeet nifet om voldoende foto's te maken van devtreinreis. Tip: ga op het balkon tussen de 2 wagons staan
    Liefs

• 05 Mei 2017 - 20:39

Tonnie :

Wat een mooie avontuur Frank en Erica ?
    fijn dat jullie goed kunnen genieten van de cultuur muziek
    en de natuur en een stukje geschiedenis.
    frank volg jullie,

groetjes en heel veel pleizier.