Maandag 09 mei - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Maandag 09 mei - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Maandag 09 mei

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

08 Mei 2017 | Indonesië, Malang

Gisteravond gezellig met twee andere stellen in een fijn restaurant Yogjakarta afgesloten. Vandaag ging om vijf uur de wekker, half zes ontbijt, om kwart over zes met de bus naar het station. Een treinreis van 8 uur brengt ons naar Malang. Onderweg is er weer veel te zien, kleine dorpjes, rijstvelden, cassave en veel mooie natuur.In Malang staat de bus al op ons te wachten, onderweg vertelt onze gids het een en ander van wat we zien onderweg. Atriahotel in Malang is ons onderkomen voor de komende twee nachten. We gaan even de buurt in om wat te eten, nemen een afzakkertje in het hotel en liggen vroeg in bed darts te kijken en jullie bij te schrijven. Morgen een vrije dag, heerlijk de wekker niet te vroeg en dan maar zien waar we zin in hebben. Bedankt allemaal voor jullie reacties fijn om gevolgd te worden.

• 08 Mei 2017 - 16:39

Dick En Lies:

Inderdaad wat een geweldig mooi land is Indonesië met steeds weer wisselende landschappen. Gaan jullie nog naar de Bromo vulkaan? Wij zijn inmiddels weer velaatst in de omgeving van Gijon in Noord Spanje. Geniet lekker.

• 08 Mei 2017 - 17:00

Paul De Waard:

Ja jullie bedankt voor de leuke en mooie verslagen. Hier gaat alles zijn gangetje Ma nog slapjes en Pa naar dagopvang en ziet oude bekende. Wel vermoeiend zegt hij maar geniet overal van! groeten...

• 08 Mei 2017 - 17:29

Lyda:

Wat fijn een dagje wat langer in bed. Je leert wel vroeg op staan. Bevalt het eten een beetje?
    Geniet van de vrije tijd.

• 08 Mei 2017 - 21:06

Betty:

Geweldig zo'n reis geniet ervan

• 09 Mei 2017 - 04:30

Frank En Erica :

Wij zijn vannacht niet mee gegaan naar de bromovulkaan wij hebben gekozen voor een rust dag het eten is gevarieerd en lekker voor met sambaltrassi vanmorgen wederom een uitgebreid ontbijt buffet en gaan we zo heerlijk liggen bij het zwembad en daarna de stad in groetjes en liefs van ons2