Zondag 14 mei - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Zondag 14 mei - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Zondag 14 mei

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

14 Mei 2017 | Indonesië, Sanur

En dan ben je zomaar drie dagen verder. Wij zitten in een groot maar goed verzorgd hotel. Heel vriendelijk en gedienstig personeel dat graag de deur voorje open doet. Het ontbijt is hier erg uitgbreid en lekker. Een fijn zwembad en de zee is ook fijn van temperatuur. Na de rondreis op Java is het hier heerlijk uitrusten. In de avond lopen we het hotel uit, slaan rechts af en komen dan in een straatje met heel veel restaurants kleine winkeltjes en supermarkten. Iedere avond opzoek naar een restaurantje, overal waar je langs loopt willen ze jou als klant, gisteren de balineese bebek gegeten dat is crispy duck, ook het speenvarken aan het spit keek mij aan hij had in het begin nog 4 pootjes maar gaande weg werd hij steeds kleiner denk dat ik die vanavond maar eens ga proeven. Gisteren een fiets gehuurd en een stuk langs het strand op gefietst, vandaag niet verder gekomen dan zee en zwembad ook dit is voor herhaling vatbaar,nog even 2 dagen volhouden en dan zit ons mooie en heerlijke avontuur er op liefs van ons 2tjes

• 14 Mei 2017 - 11:25

Geert En Janine:

Geniet nog even en goede reis terug!

• 14 Mei 2017 - 12:09

Bratrijs:

Hartelijk dank voor deze kleine inkijk in jullie reis. Ik hoef niet te zeggen geniet er van, want dat doen jullie zo te zien wel! Neem mooie foto's en verhalen mee naar huis en we kijken uit naar een dia avondje (maar dan wel graag met drinken erbij)

• 14 Mei 2017 - 22:54

Manon:

Het valt me nog mee hoe bruin jullie zijn geworden, maar ik zie wel op de foto stralende ouders. Geniet nog van jullie laatste twee dagen en kan niet wachten om jullie woensdag weer in levende lijven te zien:)!

• 15 Mei 2017 - 06:44

Papa/mama:

Lieve kinderen, Wij genieten van jullie stralende gezichten maar aan alles komt een eind en wij zullen dan ook blij zijn jullie weer terug te zien.Alvast een hele goede terug reis en een veilige thuiskomst.Veel liefs van ons 2tjes

• 15 Mei 2017 - 08:37

Paul De Waard:

Gefeliciteerd met Ma vandaag en wat fijn dat jullie genieten dat moeten jullie ook nog even blijven doen! Wat Beatrijs bedoeld met Dia avond met drinken erbij snap ik niet.... De gastvrijheid van die mensen kennen jullie ook met pulled pork en een drankje toch ha ha ha. Alvast een goede behouden terug reis zien jullie graag weer bij ons!

• 16 Mei 2017 - 18:03

Dick En Lies:

Dank voor deze bijna laatste update. Wat hebben jullie genoten en wij met jullie. Dank voor de prachtige verhalen. Aangezien wij deze reis ook hebben meegemaakt kunnen wij ons precies voorstellen wat jullie hebben beleefd en ervaren.
    Goede terugreis en gauw tot ziens. Niet aan Paul vragen om een dia avondje te regelen hoor