Richting Bandung - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Richting Bandung - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Richting Bandung

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

03 Mei 2017 | Indonesië, Batavia

Vandaag na een goede nachtrust en prima ontbijt de bus in om 8.00. Onderweg de plantentuin bezocht, al onze kamerplanten staan hier gewoon buiten. Daarna op weg naar een fijne lunch. Opnieuw de bus in voor een lange tocht. Even uitstappen bij een theeplantage. We komen ook langs rijstvelden. In bandung het ibis hotel, weer keurig. Even opfrissen, een hapje eten, een afzakkertje en nu weer ons bedje opzoeken. Morgen half acht worden wij weer gewekt.

• 03 Mei 2017 - 18:54

Dick En Lies:

Geweldig. Ook wij hebben deze tuin destijds bezocht. Wat een schitterend land is het toch . Geniet lekker. Liefs

• 03 Mei 2017 - 18:59

Ellen En Harry:

Heerlijk om weer mee te mogen reizen! Geniet maar lekker!
    Liefs van ons

• 03 Mei 2017 - 21:18

Bennie En Wilma:

Mooi he die rijstvelden. Het blijft apart en elk veld lijkt wel in een ander stadium. Niet zoals hier de mais die overal hetzelfde is maar hier wordt het hele jaar gezaaid, geplant en geoogst.
    Jullie slapen ondertussen al een paar uurtjes en wij hebben zojuist ajax zien winnen van paris lion. Geniet maar heerlijk. Liefs Bennie en Wilma

• 04 Mei 2017 - 08:43

Paul De Waard:

Jullie kamer planten staan daar buiten? Had je die ook meegenomen dan? Mocht ook 30kg meenemen ha ha ha . mooi hoor geniet ervan!

• 04 Mei 2017 - 11:16

Moeder Stronks:

Leuk om zo jullie belevenissen te volgen!
    Iknkijknuit naar de volgende berichten.
    Liefs van mij!