Vrijdag 05 mei - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Vrijdag 05 mei - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Vrijdag 05 mei

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

06 Mei 2017 | Indonesië, Bandung

Gisteravond na een gezellig diner met een gedeelte van de groep ons bedje opgezochtde koffers zijn al vertrokken. Om 5.30 uur loopt de wekker af en gaan we vlug aan het ontbijt om 6.30 staat de bus klaar om ons naar het station te brengen, om 7.30 vertrekt de trein die ons langs vele dorpjes rijstvelden bergen en sawaas naar yogjakarta brengt onder weg hebben wij diverse stops om ff een frisse neus te halen bij 32gr in de coupe met airco is het een stuk aangenamer. Om 15.15 komen wij aan daar staat de bus klaar om ons naar de prambanan tempel te vervoeren heel indrukwekkend met een uitleg van een Nederlandssprekende gids rond 18u verlaten wij het complex en zetten koers richting ons hotel voor de komende 3 nachten. We zijn het hotel niet meer uit geweest na deze dag en zoeken moe en voldaan de 15de verdieping op waar ons bedje staat, wekker gezet op 6.30 morgen weer een nieuwe dag liefs en groetjes van ons 2

• 06 Mei 2017 - 17:29

Dick En Lies:

Geweldig wat een indrukwekkende reis. Prachtig zo'n treinreis door het afwisselende landschap van Indonesië . Je komt soms oren en ogen tekort. Was er nog veel over van het tempelcomplex Pranbanan na de aardbeving enkele jaren geleden?
    Wij hebben na 2 weken Portugal dit fantastisch mooie ruige land verlaten. Wij zijn vast van plan nog een paar keer terug te gaan. Zijn nu in Santiago de Compastello met auto en caravan, dus niet lopend vanuit Nederland. Morgen centrum bezoeken. Liefs van ons 2 tjes

• 06 Mei 2017 - 21:18

Bennie En Wilma:

Genieten heerlijk mee van jullie verslag. En zo boven op het hotel zwemmen met dat prachtige uitzicht. Heerlijk hoor. Als de zon ondergaat wordt het ook meteen donker en dan al zo vroeg ook dat blijft vreemd. We genieten heerlijk mee met jullie reisverhalen. Dikke knuffel