Een volle dag in Anuradhapura - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Een volle dag in Anuradhapura - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Een volle dag in Anuradhapura

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

09 Mei 2022 | Sri Lanka, Anuradhapura

Na het ontbijt vertrekken wij om half negen. Wij bezoeken vandaag het oude antieke gedeelte van de stad met het loverstempeltje, de Bo-tree ( een van de oudste bomen van de wereld) en verschillende stoepa. Wij zijn op dit moment een van de weinige toeristen. Het is echter wel druk, veelal geheel in wit geklede Sri lankanen. Onder deze mensen ook een minister van dit land, omringd door vele mensen en een aantal camera's. Op de terugweg even langs een supermarkt. Om twee uur terug in het hotel. Lekker zwemmen, uitrusten en lunchen. Diner om half acht, na een happy hour met cocktails. Dan een laatste nacht in Miridiya hotel, een prima hotel met heerlijk eten en fijne drankjes. Maandagochtend acht uur vertrek richting Polonaruwa, met een tussenstop om de beroemde leeuwenkop te beklimmen. Hierover de volgende keer meer. Dank jullie wel voor het lezen en de lieve reacties.

• 09 Mei 2022 - 09:59

Dick En Lies:

Lijkt ons een zeer relaxte reis. Op tijd op pad en niet te laat in hotel zodat je tijd hebt om even wat te drinken. Hoe warm is het daar?? Leuk dat jullie de leeuwenkop gaan beklimmen. Heb ik ook gedaan. Geniet lekker van al het moois daar.

• 09 Mei 2022 - 19:16

Wil De Waard (moeder) :

Dankjewel voor reisverslag Heerlijk om te zien hoe jullie genieten ! Kijk al weer uit naar volgende verslag Hier alles oke ! Gisteren een heel gezellige moederdag gehad . Geniet met z,n 2tjes ! Knuffel mama

• 09 Mei 2022 - 20:26

Wilma:

Heerlijk om zo mee te reizen, vroeg uit de veren maar ook weer op tijd bij hotel. Lekker hoor. Leuk die olifant onderweg gelukkig niet zo'n hele grote of zijn ze daar niet zo groot? Geniet maar heerlijk van deze prachtige reis. Dikke knuffel

• 10 Mei 2022 - 10:38

Wiljo:

Erg leuk om jullie te volgen ben benieuwd naar jullie volgende verslag. Geniet nog van jullie prachtige vakantie.