Een stukje verder - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Een stukje verder - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Een stukje verder

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

08 Mei 2022 | Sri Lanka, Negombo

Een lange reis van 190 kilometer van Negombo naar Mihintale. Uiteraard met diverse stops. Koffie en een supermarkt en niet te vergeten een lunchbuffet. In de middag de tempel van Mihintale. Hier werd in de tweede eeuw voor Christus het boeddhisme naar Sri Lanka gebracht. Bij aankomst hotel douchen en diner. Mooi hotel, prima eten. Nog een drankje na en dan is het tijd voor ons bedje. Morgen weer half negen vertrek.

• 08 Mei 2022 - 18:03

Dick En Lies:

Geweldig leuk om jullie te volgen. Wij zijn niet in Mihintale geweest maar wel in Andraphura. Leuk om jullie zo te kunnen volgen waardoor vele herinneringen weer boven komen aan onze reis destijds in Sri Lanka. Vandaag bij mama geweest voor haar Moederdag, Trots en dankbaar dat zij onze moeder is. Later kwamen Wilma, Paul en Wilma en Harry en Jennie ook nog. Later in de middag een verjaardagsfeestje in Doetinchem bij Streekgenoot. Liefs en tot de volgende keer

• 09 Mei 2022 - 06:21

Manon:

Fijn om zo met jullie mee te kunnen reizen. De hele dag op het strand liggen zit er niet in met deze red.