Op weg naar Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Op weg naar Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Op weg naar Kandy

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

11 Mei 2022 | Sri Lanka, Kandy

Vertrek om 8.30 na een fijn ontbijt. Onderweg bezoeken we in Dambulla de gouden grottempel. Na zo'n driehonderd treden klimmen heb je een fijn uitzicht. Ook de grotten zijn bijzonder om te zien. Een stukje verder met de bus is het tijd voor de lunch. Hierna bezoeken wij nog een kruidentuin, kort gezegd kunnen wij hier alles kopen voor een jong en gezond lichaam. Wij hebben hier niks gekocht, zou teveel pijn aan de portemonnee zijn.:) op naar het hotel in Kandy, wij verblijven hier drie nachten met behoorlijk wat vrije tijd. Hopelijk gooit de avondklok niet al teveel roet in het eten. Dank jullie wel weer voor de aandacht en berichtjes.

• 11 Mei 2022 - 17:10

Dick En Lies:

Fijn uitzicht???? Een schitterend adembenemend uitzicht bedoel je. Vooral adembenemend na die 300 treden. Geniet lekker van de prachtige stad Kandy.

• 11 Mei 2022 - 17:39

Lyda:

Avondklok?
    Wel lekker om even te genieten van wat eigen tijd.

• 11 Mei 2022 - 18:09

Wil De Waard (moeder) :

Fijn dat jullie weinig hinder ondervinden van de toestand die daar is ontstaan. En zo hou je geld over als alle winkels vroeg gesloten zijn. Hier alles oké . Ben met Dick plantjes wezen kopen bij Vrieze en die gepoot met veel tussen pauzes!
    De druif doet het ook goed. Genieten nog maar fijn ! lLiefs mama

• 13 Mei 2022 - 09:59

Wiljo:

wat een mooie reisverslagen heerlijk dat we zo mee kunnen genieten.
    Maar hebben wij iets gemist noodtoestand en avondklok??

• 13 Mei 2022 - 09:59

Wiljo :

Wat een prachtige vakantie hebben jullie mooi verslag fijn dat we op deze manier mee kunnen genieten.
    Maar noodtoestand en avondklok hebben wij iets gemist??