Voorbereidingen - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

04 Mei 2022 | Nederland, Raalte

De koffers zijn gepakt, wij zijn er helemaal klaar voor. Een beetje spannend is het wel. Hoe druk is het in de trein (bevrijdingsdag) en dan natuurlijk Schiphol. De beelden op het journaal van afgelopen weekend toonden vooral chaos. Scheelt dat wij midden in de week en aan het eind van de meivakantie vertrekken. Morgen 16.15 staat het vertrek gepland, in ruim zes uur naar Doha. Daar hebben wij anderhalf uur om over te stappen naar Colombo, nog eens vijf uur vliegen.

• 04 Mei 2022 - 22:36

Dick En Lies:

Wensen jullie een hele goede en voorspoedige reis. En daarna een geweldige mooie en interessante rondreis in Sri Lanka. Leuk dat wij jullie kunnen volgen en zijn benieuwd naar jullie verhalen en belevenissen. Hopen ook veel bekende punten te zien die wij destijds hebben gezien in Sri Lanka een jaar na de verschrikkelijke Tsunami.

• 04 Mei 2022 - 23:08

Beatrijs:

Dank Dick voor de link, nu kan ik ook meegenieten. Goede reis xxx

• 05 Mei 2022 - 00:01

Paul En Wilma:

Fijne reis en geniet er van!

• 05 Mei 2022 - 08:56

Manon:

Een hele fijne reis gewenst en geniet ervan. En heel leuk en fijn dat wij jullie reis en avonturen weer kunnen volgen.

• 05 Mei 2022 - 19:40

Lyda:

Leuk om jullie te volgen. Geniet van de reis

• 05 Mei 2022 - 22:40

Wiljo:

Wat leuk dat we jullie kunnen volgen!
    Een hele fijne vakantie en ga er vooral van genieten.