Ruïne stad en cocktail aan zwwmbad - Reisverslag uit Polonnaruwa, Sri Lanka van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Ruïne stad en cocktail aan zwwmbad - Reisverslag uit Polonnaruwa, Sri Lanka van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Ruïne stad en cocktail aan zwwmbad

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

11 Mei 2022 | Sri Lanka, Polonnaruwa

Vandaag (dinsdag) bezoeken wij de indrukwekkende ruïne stad Polonnaruwa. Dit zouden wij per fiets doen. Helaas is de noodtoestand afgekondigd en een avondklok ingesteld. Het park was dus eigenlijk niet open. Gelukkig mochten wij wel naar binnen en hebben alles met de bus gezien. Het was verder echt heel rustig op straat en alle winkels zijn dicht. Onze reisleider heeft nog wel een fijne lunch kunnen regelen. De middag was vrij en hebben wij met de meerderheid van de groep aan het zwembad doorgebracht. Om vier uur was ook daar een Happy Hour, lekker op de rand van het zwembad, met de voeten in het water, genieten van een cocktail. Zwaar leven op vakantie. Om half acht wederom diner, buffet met rijst, noodles, kip en vaak verschillende curry's. Het nagerecht bestaat uit heerlijk vers fruit en vaak ook ijs. Wij komen niks te kort. Tijd om te gaan slapen, morgen een reisdag, op naar Kandy.

• 11 Mei 2022 - 17:07

Dick En Lies:

ZWWMBAD in het Sri Lankaans is natuurlijk zwembad in het Nederlands :-). Jammer dat door de noodtoestand de geplande fietstocht niet door kon gaan maar t Geniet lekker och naar binnen geweest met de bus. Fijn dat ze ook हैप्पी आर (Happy Hour) hebben in Sri Lanka. Geniet lekker verder dan genieten wij van jullie verslagen

• 11 Mei 2022 - 17:42

Lyda:

Hoi,

Verkeerde volgorde van de berichtjes gelezen. Nu duidelijk dat er een avondklok is.
    Hopen dat het niet veel invloed heeft op jullie vakantie

• 11 Mei 2022 - 21:02

Dick En Lies:

Sorry voor de vouten in het vorige berigt.

ZWWMBAD in het Sri Lankaans is natuurlijk zwembad in het Nederlands :-). Jammer dat door de noodtoestand de geplande fietstocht niet door kon gaan maar toch naar binnen geweest met de bus. Fijn dat ze ook हैप्पी आर (Happy Hour) hebben in Sri Lanka. Geniet lekker verder dan genieten wij van jullie verslagen