We verlaten Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu We verlaten Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

We verlaten Bangkok

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

15 April 2019 | Thailand, Bangkok

Zondag een vrije dag in Bangkok. Lekker zelf wakker worden, ontbijten en met de taxi naar een groot winkelcentrum. Winkels van Prada, Dior etc. voor Erica en Rolls Royce, Bentley en Ferrari voor Frank. Even lunchen op zijn Thais bij de Mac en met de taxi terug. Even zwemmen om dan op zoek te gaan voor het diner. Wederom niet droog gehouden, ze vieren nog steeds Happy New Year. Originele Pad Thai in een klein restaurantje.Een paar cocktals in ëen bar en dan op naar bed. Om half zeven gaat de wekker. Douchen, aankleden en de koffer op de gang. Nog even tijd voor een rustig ontbijt. Om 8 uur vertrekt de bus. Op naar Ayuthaya waar we verschillende tempel complexen (lees ruïne) hebben bezocht. Wat verderop in vier boten een mooie tocht gemaakt en toen door met de bus naar ons lunch adres. Heerlijk gegeten. Daarna een langere rit in de bus. Onze reisleider draait een film op het grote scherm voor in de bus, wij kijken vooral naar het voorbijtrekkende landschap. Vijf uur aankomst in Nahkon Ratchasima. Even opfrissen want het was een hele hete dag. Even de stad verkennen en een hapje eten. Ook dit was erg heet, Frank kwam er weer van aan het zweten. Wij slapen hier maar een nacht, morgen vertrkken wij om half negen naar Phrae.

• 15 April 2019 - 13:06

Dick En Lies:

Dank voor jullie verslag. Via whatsapp de tempel, althans de overblijfselen daarvan, bekeken. Deze tempel hebben wij destijds ook bezocht. Leuk om dat te delen. Gaaf hoor wat jullie tot op heden al gezien hebben maar vooral nog gaan zien. geniet er lekker van.