Zaterdag 06 mei - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Zaterdag 06 mei - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Zaterdag 06 mei

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

06 Mei 2017 | Indonesië, Bandung

De dag weer vroeg begonnen. Na het ontbijt, eerst weer zoeken waar alles staat, de bus weer in op weg naar Borobudur. Een hele klim naar boven maar dan ook een heel mooi uitziçht. Uitstekende uitleg van een lokale gids, over de verschillende houdingen van de boedha. Het was zonniger dan de afgelopen dagen en dat is aan de afdruk van het t-shirt op onze huid. Na afloop op weg voor de lunch,wederom keurig verzorgd. Nog even langs een zilversmid en een pinautomaat, de hele bus wil pinnen, de miljoenen vlogen het apperaat uit. Om drie uur terug in hotel, lekker zwemmen op verdieping 19 met een fantastisch uitzicht. Na het opfrissen met een taxi naar een grote Mall, dat koste ons wel twee euro! De producten daar waren niet echt goedkoop. Dan alleen maar wat eten en met de taxi terug. Weer twee euro! Nu zitten we met een biertje en een coconutlips op het dakterras. Even nagenieten, zo lekker slapen, om 6 uur gaat de wekker weer.

• 06 Mei 2017 - 16:30

Tonnie :

mooi hoor ik denk dat de producten van het eigen land,
    wel goedkoper zijn denk ik toch?
    en met ruhpia's denk je dat je heel veel geld heb ha ha,
    Frank en Erica heel veel Pleizier samen
    groetjes en salamat tudor.

• 06 Mei 2017 - 17:34

Dick En Lies:

Net reactie gegeven op 5 mei en zie daar alweer 6 mei. Wat een machtig mooi gezicht hè die Borobodur. Ik voelde mij daar zo klein. Dick de Waard uit Nederland die daar zomaar op een stuk wereld erfgoed staat. Heb mijn camera in een stupa gewurmd om de binnenzijde te filmen. Met heel veel pijn en moeite kreeg ik deze erger uit. En ja die taxi chauffeurs zijn echte afzetters. Jullie hadden moeten afdingen naar € 1,90 minimaal

• 06 Mei 2017 - 21:15

Papa En Mama:

Wat fantastisch om zo,n beroemde berg in het echt te zien ! En fijn dat wij daar van mee kunnen genieten! Veel liefs .

• 07 Mei 2017 - 08:20

Ellen En Harry:

Jullie hebben er al weer bijna een week opzitten en veel gezien daar! Mooi dat we mee kunnen reizen, al is het dan via mail/appjes! En de foto's geven ook een mooi beeld van jullie reis! Veel plezier maar weer!! Liefs van ons