Zondag 07 mei - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Zondag 07 mei - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Zondag 07 mei

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

07 Mei 2017 | Indonesië, Bandung

De dag begon om 6.30 uur met het ontbijt om 7.30 reden wij met de bus naar een kunstenaar die bedreven was in de batik kunst, we kregen uitleg en sommige mochten het zelf proberen, daarnaasr was een winkeltje waar als je wat gekocht had met de meester himzelf op de foto.daarna zetten wij onze reis voort want we waren uitgenodigd om het huis van de sultan te komen bezichtigen, paleis het Loo is mooier en indrukwekkender.toen via een kampung (kleinewinkelstraat) naar het waterpaleis helaas voor de reisleider splitsde groep zich in tweeen,via smalle gangetjes en paadjes ben ik bij mensen in de kamer terecht gekomen en zei schoven het bankstel opzij zodat wij weer naar buiten konden.de reisleider was in paniek toen hij een gedeelte van de groep kwijt was,zijn groep bij het restaurant neer gezet en ons zoeken op de scooter, wij waren rustig door gelopen naar het vogende excursie punt de angst zat nog in zijn ogen toen hij ons weer vond,gelukkig kregen wewat te drinken ook in het restaurant,hier na met zijn allen weer op pad naar het waterpaleis van de sultan.ook dit stelde helaas niet veel voor maar mijn avontuur was prachtig, op naar de bus voor een tussen stop leder bewerking hier heb ik een riem gekocht,de rest van de middag vrijaf en heerlijk gezwommen op het dak tot dat er een hoosbui kwam en we de bar maar opgezocht hebben, nu de koffers in gepakt die worden zo opgehaald en gaan alvast met de bus vooruit,wij volgen morgen om om 7.00uur met de trein Malang

• 07 Mei 2017 - 14:51

Vera, Ilse En Tjibbe:

Wat gaat de tijd toch snel al weer bijna een week daar. Zo te lezen maken jullie een hoop mee. Leuk om jullie zo te volgen, bijna alsof we er zelf bij zijn.

• 07 Mei 2017 - 18:05

Lyda:

Wij hebben vandaag naar mooie beelden van Bali op T>V gekeken.
    Het ziet er allemaal indrukwekkend uit.
    Goede voortzetting

• 07 Mei 2017 - 21:55

Dick En Lies:

Wat een mooi verslag. Heel herkenbaar Frank dat je weer eens de groep had verlaten. Deed je vroeger thuis ook al. Maar altijd werd je weer in liefde opgenomen

• 07 Mei 2017 - 21:55

Dick En Lies:

• 08 Mei 2017 - 06:32

Papa En Mama:

Alweer een week zijn jullie weg en al zoveel gezien.Wat een indrukken allemaal !Heerlijk om hiervan mee te genieten.Het is hier vandaag Croonematedag,wel even wennen Veel liefs van ons 2tjes

• 08 Mei 2017 - 08:37

Paul De Waard:

Ongelooflijk wat een mooie reis. Heel wat anders weer dan Egypte of andere landen waar jullie geweest zijn. Hadden natuurlijk al verhalen van Dick, Wilma, Dinie gelezen maar ook deze verhalen zijn fantastisch. Bedankt en geniet ervan!

• 08 Mei 2017 - 10:56

Tonnie:

leuke excursie''s frank ?maar wel bij de groep blijven hé
    ha ha ha dat is mooi jullie zo te volgen doet mij denken toen ik in Indonesie,
    op vakantie was.
    ben benieuwd wat er nog meer komt er is veel te beleven
    geniet ervan.
    groetejes