Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Jakarta

Door: Frank en Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

02 Mei 2017 | Indonesië, Batavia

De reis verliep voorspoedig, Garuda legt je goed in de watten. Bij aankomst een warme deken als welkom, het is hier goed warm en vochtig. Een leuke groep van 24 mensen. Met de bus in 1,5 uur naar hotel. Ontvangst met een drankje. We hebben een mooie kamer met keurige badkamer op verdieping 22. Uitzicht is prachtig. Na het opfrissen de buurt maar eens verkend met ons tweetjes.morgen loopt de wekker om 6.30 af 7.00 uut ontbijten a
Dan begint de rondreispas echt.

Het eten in het vliegtuig was wennen, menu 1 was al gauw op menu 2 voorgeschoteld gekregen : rundvlees met uiensaus rodebieten salade en aardappel gratin, ontbijt omeletmet saucijs tomaten saus en gebakken aardappelen. Vanmiddag mie gegeten met stokjes en een afzakkertjegenomen in het bier café. Nu opfrissen en lekker slapen morgen weer vroeg dag

• 02 Mei 2017 - 14:22

Paul De Waard:

Lekker mensen geniet ervan en bedankt voor dit eerste en nog lang niet laatste bericht!

• 02 Mei 2017 - 16:27

Dick En Lies:

Dank voor deze update. Elkaar ook ff tel. gesproken aangezien de rode koffer niet open wilde, De juiste cijfercombinatie hadden jullie inmiddels zelf al uitgevonden. Jammer anders was ik even naar jullie toe gekomen. Fijn dat je Heineken ook daar sponsort door het drinken van Bira Bintang (Heineken product).
    Ook wij genieten volop in Portugal alhoewel het hier niet zo vochtig is behalve in het glas. Geniet lekker.

• 03 Mei 2017 - 10:16

Tonnie:

mooie foto,s gemaakt vanuit de vliegtuig,
    heel veel plezier met de rondreis en salamat tjalang
    salamat makan en salamat tudor

• 03 Mei 2017 - 12:10

Lyda:

Lekker vroeg uit de veren. Dan kun je de hele dag genieten. Fijn dat het een leuke groep is. Het eten zal wel wennen blijven. Misschien wil je straks niet anders.