Voorbereidingen - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Frank en Erica Waard - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Erica

Blijf op de hoogte en volg Frank en Erica

20 April 2017 | Nederland, Zeddam

1 mei vertrekken wij voor een rondreis op Java met aansluitend een paar dagen strand op Bali. Een hele andere vakantie dan wij tot nu toe hebben gedaan. Wij hebben er heel veel zin in en zijn momenteel druk met de voorbereidingen en de voorpret die we nu al hebben. In Egypte hebben wij geen reisverslag bijgehouden, is voor jullie niet interessant om te lezen denken wij maar dat ligt nu anders, vandaar ons profiel op waarbenjij.nu
Als jullie willen kunnen jullie onze avonturen vanaf een afstand volgen.

• 21 April 2017 - 10:15

Bennie:

Veel plezier met de voorpret het is leuk om jullie belevenissen te volgen
    Groet Bennie&Wiljo

• 21 April 2017 - 23:05

Beatrijs:

Heerlijk, verheug me nu al op jullie verhalen. Inderdaad reisverslag vanuit Spanje of Egypte hoeft niet :) Heel veel plezier met de voorbereidingen. Heb je de diepvries al gevuld voor Manon? Ze mag ook af en toe met ons mee eten als ze wil! Zie jullie verslagen graag tegemoet xxx

• 21 April 2017 - 23:27

Dick En Lies:

Wat ontzettend leuk dat jullie ons deelgenoot maken van jullie rondreis over Java en Bali. Mede omdat wij jaren geleden deze reis ook hebben gemaakt. Heel veel plezier met de voorbereidingen.

• 22 April 2017 - 13:44

Papa En Mama:

Heerlijk weer mee te kunnen reizen !

• 23 April 2017 - 20:40

Vera & Ilse:

Vanuit het warme Lochem houden wij jullie ook met heel veel plezier in de gaten. Net alsof we er echt bij zijn

• 29 April 2017 - 21:56

Wilma:

Spannend hoor. Wij reizen in gedachten met jullie mee. Geniet van deze prachtige reis.